Curious

Referanser

 Privat kunde

 Bryllup aug 2014

August 2014. Bryllupsfest for 60 pers i Spiseriet Møller

"Hei Camilla,

Hils til dine flotte kollegaer for en kjempefin kveld på lørdag. Vi fikk veldig mye tilbakemelding på gode maten og hvor profesjonelle folkene var. Vi trivdes kjempegodt."

Med vennlig hilsen
Varothai & Jørn Atle

 

Logo Birka

April 2014. Møte for 20 personer i Møterom 2

 

"Takk for en fin dag i møterom 2. Dette var første gang vi benyttet oss av Oslo Kongressenters fasiliteter, og vi er veldig godt fornøyd med det vi fikk. Beliggenheten sentralt i Oslo passer Birka helt utmerket, og er godt funksjonelt for endags arrangementer som vi helst har.

Maten vi fikk til lunsj var tiltalende servert, meget god og mettende.

Vi har ingen konkrete planer for nye tiltak i Oslo så langt vi ser akkurat nå, men vi vil absolutt ta kontakt når det blir aktuelt."

Fredrik Kosbergløkk, Prosjektkoordinator i Birka – nasjonalt senter for kunst og håndverk

 

 

Januar 2014. Prisfest for 400 personer i Kongresshallen

 

Tusen takk for en fantastisk kveld hos Oslo Kongressenter på HSMAIs prisfest. For en høydare. Nydelig mat!! Våre medlemmer er godt vandt og vi hadde høye forventinger.
Bengt Sjöström og hans team innfridde så til de grader. Og til og med for de som sto på venteliste snudde dere rundt og fixet mer mat og samt flere bord. Jeg er imponert og lykkelig. Tusen takk til Bengt Sjöström, Helge Johansen, Helena Ahlmén, Ingela Pettersson og til sjefen selv, adm.dir. Henning Stordal. Oslo Kongressenter anbefales!

Ingunn Hofseth, Adm.dir /President HSMAI Chapter Norway & HSMAI Europe(omtale fra Facebook)

 

 

Desember 2013. Julebord for 200 personer i Samfunnssalen

 

"Vil bare gi en tilbakemelding til alle som bidro til at vi hadde et flott julebord på fredag!

Vi er veldig fornøyd med servicen vi fikk og hvordan ting ble gjort gjennom hele kvelden! Samarbeidet med Zakaria gjennom middagen fungerte utmerket og mat og vin ble servert og ryddet i bra tempo så hovedretten var varm og alt smakte godt. Alle jeg har snakket med både i løpet av kvelden og i dag har skrytt av kvelden og var veldig fornøyd med servicen vi fikk.

Det er første gang jeg har vært med på å arrangere et julebord for så mange, men med den gode hjelpen vi har fått både av deg på forhånd og av alle som var der på selve kvelden gikk dette som en lek!

Teknikeren var også utmerket og bidro til at innslagene ble gjennomført knirkefritt og stemningen var god gjennom hele kvelden, i tillegg til at han kom med forslag til sanger og introer når vi hadde behov for dette.

Vi er kjempefornøyd med kvelden! Jeg kommer absolutt til å anbefale dere når det er snakk om lignende arrangementer i fremtiden."

Christopher Vogt, Avdelingsleder Overvåk

 

November 2013. Avslutningsfest for 700 personer i Kongresshallen

 

"Når 78 års historie som selvstendig vitenskapelig høgskole skulle avsluttes trengte vi en fest i særklasse. Vi hadde satt oss høye mål for festen og Oslo Kongressenter bidro sterkt til at forventningene til de 724 deltakerne ble innfridd.

Et helt arsenal av proffe kelnere som serverte varm mat til 724 gjester!  Hovmester Thomas Jung hadde stålkontroll og fulgte opp NVHs toastmaster angående servering, tidsskjema og så videre under hele middagen. 
Det tekniske fungerte perfekt – takket være proffe lydteknikere, erfaring med storband og god forberedelse.
Arrangementskoordinator Camilla M. Nordlund har vært en fryd å samarbeide med under hele planleggingen av festen.

Vi opplevde at Oslo kongressenter er en svært profesjonell leverandør av store arrangementer som yter svært god service på alle områder. Anbefales!"

Vennlig hilsen, Gro Holter

 

Parker Hannifin AS - Sales Company Norway

Logo - Parker

November 2013. Julebord for 40 personer i Sal D

 

"Vi er kjempefornøyd med lokalet og maten. Lokalet passet oss perfekt, og det ble til at alle holdt seg nede i salen siden både dansegulv, toaletter og bar befant seg der. Teknikken fungerte også veldig bra. Vi fikk spilt musikk og danset inn i de små timer. Har fått tilbakemelding fra flere på at maten var fantastisk, og da spesielt hovedretten. Personalet gjorde en fantastisk jobb og ga oss god service. Det at alle fikk varm mat og ikke lunken som jo ofte kan skje på større arrrangement er veldig bra.

Håper du kan hilse til hovmester Zakaria som gjorde mye for at julebordet ble så bra. Han fortalte om de forskjellige viner som ble servert til hver rett, og var veldig serviceinnstilt og blid.

Så du skal ikke se bort fra at vi kommer tilbake til dere ved en senere anledning:-)"

Trude Kristin Rossing - Payroll/ Account

 

Privat kunde - bryllup

Tommy og Anela

November 2013. Bryllup for 110 personer i Sal D

"Fra første til siste dag vi har hatt kontakt med dere, har oppfølgingen vært helt topp. Mange e-poster, tlf samtaler og ikke minst møter. Vi kunne aldri hatt en bedre arrangementskoordinator enn deg, Ingela, som har ordnet og styrt med alt dette. Vi må også berømme hovmester Zakaria og hans medhjelpere som gjorde en strålende jobb i vårt bryllup.

Anbefaler alle mine venner og familie om å bruke Oslo Kongressenter ved enn fremtidig samling, fest eller lignende.

Tusen hjertelig takk for at dere gjorde vårt bryllup til uforglemmelig dag."

Med vennlig hilsen, Tommy & Anela Khan

 

Logo - Aldring og Helse

September 2013. Møte for 60 personer i Auditoriet

"Tirsdag 24. september gjennomførte vi nok et vellykket kurs ved Oslo Kongressenter.

Vi ved Nasjonalt kompetansesenter for aldring og helse benytter kongressenteret til de fleste av våre kurs og konferanser som vi arrangerer i Oslo da vi er svært godt fornøyde med arrangementteknisk support, lokaliteter, mat og service for øvrig!

Våre kurs og konferanser spenner over flere fagfelt – alt fra spesifikke temakurs for en enkelt yrkesgruppe – til tverrfaglige kurs og konferanser over 2-3 dager. Vårt største arrangement er Demensdagene med over 700 deltakere som vi årlig arrangerer første uka i desember.

Uansett størrelse – et proffesjonelt og serviceinnstilt personale ved Oslo Kongressenter sørger for at både våre kursdeltakere og vi som arrangør skal trives. Vår kontaktperson ved Oslo Kongressenter er svært imøtekommende og legger alltid godt til rette for at våre arrangementer skal bli vellykket.

Tusen takk for godt samarbeid – vi ser fram til fortsettelsen!"

Berit Toften, Leder Kurs og konferanser

 

Privat kunde - Bryllup

Referanse_Bryllup_Mona Irene Pedersen

August 2013. 70 personer i Spiseriet Møller

"Vi hadde et fantastisk bryllup hos dere!!! Alle gjestene skrøt av den gode maten og den flotte servicen.
Brudeparet var også strålende fornøyde, og det var Tom og jeg også!!!
Igjen, tusen takk til dere alle!

PS. Mange av gjestene syns det var så flott hos dere at de vil ta kontakt med dere ved behov for arrangementer."

Med vennlig hilsen, Mona Irene Pedersen (brudens mor)

 

Engasjert Byrå

August, Møte for 70 personer i Sal D

"Vil takke dere i Oslo Kongressenter for et flott arrangement - strålende service og profesjonell gjennomføring."

Marianne Danielsen, Byråleder Trondheim 

 

Privat kunde

Juni 2013. Bryllupsfest, 60 personer i Sal D

"Vi hadde en kjempefin dag, og vil spesielt takke deg (Ingela) og alle på Kongressenteret som gjorde dagen vår så vellykket! Selve vielsen var veldig flott og vi var ekstra heldige med været (da det hadde striregnet hele morgenen). En morsom detalj var at det paret som giftet seg etter oss i Vålerenga, møtte vi igjen på Kongressenteret senere på dagen. De hadde også hadde valgt dere for sin store dag. 

Hovmesteren var imøtekommende og hyggelig og tok godt av oss hele kvelden. Vi vil også nevne serveringspersonalet som en positiv overraskelse, da de hadde lært seg navnene våre på forhånd (for oss på hovedbordet). Maten var rett og slett nydelig, Vi fikk mange gode tilbakemeldinger på den.  

Stemningsmessig var Sal D mitt i blinken, spesielt bidro lyssettingen til å sette stemningen, i tillegg til at fargen ble veldig fint som bakgrunn for bildene som ble tatt. Alt det tekniske fungerte, og har ingen tilbakemeldinger på dette. Håper du også deler denne tilbakemeldingen med alle involverte, da dere alle sammen bidro til å gjøre vår store dag så vellykket:)"

Hilsen Gunilla og Martin 

 

Norsk Ergoterapeutforbund

Norsk Ergoterapeut

Mai 2013. Møte for 70 personer i Forum

"Norsk Ergoterapeutforbund gjennomførte opplæring av tillitsvalgte med ca 70 deltakere den 13. mai 2013. Oppfølgingen forut og under arrangementet, samt det tekniske fungerte knirkefritt. Det ble også servert god lunsj. Vi kommer helt sikkert tilbake ved senere anledninger."

Brit-Toril Lundt, Forhandlingssjef i Norsk Ergoterapeutforbund

 

Sogeti Norge AS

Sogeti logo


Mai 2013. Møte til 150 pers i Sal B og middag til 70 pers i Spiseriet Møller

Vil bare si at vi er veldig, veldig fornøyde med arrangementet. Alt fungerte knirkefritt, og ved småproblemer, som litt spraking i mikrofon, litt for varm luft i lokalet, så ble dette ordnet med en gang !

Dette skal være et årlig arrangement, og vi synes Sal B og foajeen var helt utmerket, og passet veldig bra til dette arrangementet. Når vi får sett litt på datoer i 2014, så tar vi kontakt og booker.

Igjen tusen takk for all hjelp og støtte som bidro til at arrangementet ble vellykket for oss

Med vennlig hilsen, Ellen Bøhler

 

 Logo - Ungdom og Fritid

Mai 2013. Møte til 4 pers i Tyr.

Møtet gikk veldig bra, og våre forventninger til lokalene ble absolutt innfridd. Jeg vil gjerne også understreke at alle de vi var i kontakt med av personalet der borte, var veldig hyggelige og hjelpsomme.

Det eneste vi slet litt med var tusjene, som var litt dårlige… Men når det er det eneste negative vi kan komme på, tyder det på at vi hadde det rimelig bra

 

Elevorganisasjonen

Logo - Elevorganisasjonen

 Mars 2013. Møte + bankett. 500 personer i Kongresshallen


"I fem dager avholdt vi landsmøtet hos dere, og sitter tilbake med en fantastisk følelse. Arrangementet gikk smertefritt med kjempebra oppfølging før og under møtet!

På vegne av oss i Sentralstyre, i organisasjonen og alle deltakerne ønsker vi å rekke stor takk for en fantastisk uke!"

 

Desember 2012. Julebord, 570 personer i Kongresshallen

"Tusen takk for flott gjennomført julebord 2012.
Utrolig bra service, oppfølging og profesjonelt crew. Varm mat til alle 570 og god stemning.
Takk for at dere gjorde denne kvelden så fin for oss.

Det var en glede å samarbeide med OKS!"

 

Hadselklubben

Oktober 2012. Middag, 90 personer i Samfunnssalen

"Vi hadde en super kveld, og vi i Styret var kjempefornøyd med kvelden. Folkene hos dere gjorde en kjempe jobb og maten var helt nydelig.

Teknikk og lokalene var topp, alle gjestene som var på festen storkoste seg og vi fikk bare positive tilbake på alt - fra lokalet, mat og gjennomføring av arrangementet - dvs en perfekt kveld for oss. 

Det har vært en glede og samarbeide meg deg og deres folk!

Tusen takk for oss for denne gangen"

Gretha Blom Krey, leder i Hadselklubben

 

Just Cruzin´ Production

Oktober 2012. Møte, 750 personer i hele Oslo Kongressenter

"Kjære Nathalie og alle dine fine kolleger,

Vi fra JCP vil si tusen takk for veldig bra avviklet konferanse. Deres gjennomgående profesjonelle og imøtekommende serviceånd smittet seg ut over hele arrangementet - tusen takk for det!

Våres inntrykk er at dere har riktig god oversikt på alt dere organiserer, og alltid et smil som møter alle typer av merkelige spørsmål. Takk for det!"

Signe Wirell, JCP

 

 Amnesty International

Logo, amnesty

August 2012. Møte, 80 personer i Sal D

"Vi hadde det kjempe fint og alt fungerte utmerket; rommet, teknikken og alt.

All mat kom i rett tid og alt smakte veldig godt. Vi har også fått veldig gode tilbakemeldinger på frukten og nøttene.  

Alt i alt er vi superfornøyde alle mann! Dere får terningkast 6 av meg."

Tonje Refseth, Teamleder-FAL - TV-aksjonen NRK Amnesty International 2012

 

Bislett Alliansen

7. juni 2012. bankett, 900 personer i Kongresshallen

 

Bislett Alliansens store middag i forbindelse med ExxonMobil Bislett Games ble i år for første gang arrangert på Kongressenteret 7.juni. Dette er et arrangement i har hatt i 25 år. Vi opplevde at Oslo Kongressenter var perfekt for våre 1000 gjester ikke minst på grunn av beliggenheten midt i Oslo sentrum. Vi vil rose de ansatte og betjeningen for meget god planlegging i forkant og flott gjennomføring.

Vi gleder oss til samarbeidet i forbindelse med neste års ExxonMobil Bislett Games middag.

 

Privat kunde

 Bryllup

2. juni 2012. Bryllup, 60 personer i Sal D

Tusen takk! Vi hadde en strålende bryllupsfeiring hos dere, kunne ikke blitt bedre! Maten var nydelig, og stemningen veldig bra:) Noe av det både vi og gjestene satte stor pris på var de utrolig hyggelige og profesjonelle menneskene som serverte mat og drikke, og sørget for at kvelden gikk så på skinner. Toastmasteren synes det var en fryd å samarbeide med de, og vi har fått mange tilbakemeldinger på hvor blide og imøtekommende de var. Spesielt MÅ vi nevne hovmesteren (iallefall han som serverte brudeparet hele kvelden), Zacharias. Han gjorde en helt fantastisk jobb og gjorde alt for at vi skulle ha en bra kveld, og jeg håper han får tilbakemelding på dette :)
 
Ellers må vi få takke deg så mye for godt samarbeid og for god planlegging og oppfølging. Vi er veldig fornøyde med å ha hatt vår bryllupsfeiring hos dere!
 
Hilsen Christine og Henning


 

Norsk sykehus og helsetjenesteforening

NSH logo

Februar 2012. Konferanse og middag, ca 500 personer i diverse saler og møterom

NSH har i over ti år hatt små og store konferanser på Oslo Kongressenter. Det største arrangementet er Lederkonferansen, som har vært mellom 450-550 deltakere. Det er et todagers arrangement, som innbefatter faglig del, med kulturelle og underholdningsinnslag underveis samt firmastand.

OKS har levert all servering i forbindelse med arrangementet, og det har vært gjort tilfredsstillende. Vi er spesielt fornøyd med god kompetanse på teknisk bistand, men også på service før, under og etter arrangementet.

May Britt Buhaug, Norsk Sykehus og helsetjenesteforening

 

Den norske tannlegeforening

Logo- Den norske tannlegeforening 

Januar 2012. Kurs, ca 300 personer i diverse saler og møterom

Den norske tannlegeforening har arrangert sine Januarkurs hos Oslo Kongressenter sine lokaler siden 90-tallet og vil garantert komme tilbake i mange år fremover. Dette fordi Oslo Kongressenter skiller seg fra andre kurs- og møtesentre/steder på flere ting: blant annet finnes det ikke i Oslo et senter med så mange møterom i varierende størrelse. Servicen er gjennomført god hos alle de ansatte, ingen sure miner og man føler faktisk at de synes det er hyggelig å kunne hjelpe. Det er viktig! Kommuniseringen og planleggingen blir håndtert profesjonelt og vi føler at vi er i trygge hender.

Ann Kristin Engh Solem, Den norske tannlegeforening

 

Nasjonalt kompetansesenter for aldring og helse

Oktober 2011. Møte, ca 130 personer i Samfunnssalen

Vi er kjempefornøyd med alt, alt fra maten til det tekniske! Dere er virkelig profesjonelle alle mann.

Hils all og si tusen takk for oss og vi kommer igjen neste oktober.  

Stine Skorpen, Spesialsykepleier/ prosjektleder

 

Norges NaturmedisinSentral

Vi har i to år på rad nå arrangert kongresser på Oslo Kongressenter, og vi er gjennomgående svært fornøyd med hvordan de har håndtert våre arrangementer. De har vært svært behjelpelige, profesjonelle og tilpasningsdyktige for at alt skal forløpe på best mulig måte. All teknikk rundt forelesningene har også fungert utmerket, og assistanse er aldri langt unna. Lunsjserveringen er også helt upåklagelig.

Erling Moxness, Markedsansvarlig Norges NaturmedisinSentral

 

Compendia

Referanser- logo Compendia

For oss i Compendia er Oslo Kongressenter en samarbeidspartene vi stoler hundre prosent på. Dere er proffe i det dere holder på med og yter svært god service. Compendia sender ut evaluering etter hvert seminar. Et spørsmål er "Hvor fornøyd eller misfornøyd er du med fasilitetene i Oslo Kongressenter totalt sett (lokaler, utstyr, luft etc )". På en skala fra 1 - 6 (6 er best) er snitt scoren på dette spørsmålet fra de siste frokostseminarene våre 5,4.

Gunn-Lisbet Opshaug, Markedssjef Compendia

 

Oslo Kommune- Helse og Velferdsetaten

Logo, Oslo Kommune

10. mai 2011. Møte, 70 personer i Forum

 

"Vi er absolutt veldig fornøyd. Alt fungerte bra. Jeg måtte spørre om en del ting og kom med noen etterbestillinger når det gjaldt maten, men de unge kvinnene i resepsjonen tok alt på strak arm og med godt humør. De på kjøkkenet også siden vi måtte bestille mer mat og endre noe mat til annet enn svinekjøtt.

Det tekniske personalet var også veldig hyggelige og hjalp oss der vi hadde behov for teknisk assistanse.

Du kan gi meget god tilbakemelding til dine ansatte som vi hadde kontakt med gjennom dagen.

Takk for oss."

Merete Solberg, Oslo Kommune - Helse og Velferdsetaten

 

Bufetat

Referanser, Logo BUFETAT

11. mai 2011. Møte, 130 personer i Auditoriet

 

"Vi er svært godt fornøyd med arrangementet hos dere den 11. mai.

 Auditoriet fungerte godt til vår bruk med musikkinnslag og forelesning gjennom dagen. Maten var meget god i en hyggelig restaurant.

Rundstykker, frukt og kake var på plass til våre pauser. Vi følte oss veldig godt ivaretatt.

 Vi fikk dessuten utmerket hjelp av en tekniker da vi hadde noen problemer med å få opp presentasjonen før start.

 Takk for godt arrangement. Vi kommer gjerne tilbake."

Tom Bache-Gabrielsen, Seniorrådgiver i Barne,- ungdoms- og familieetaten

 

Oslo Grafiske Fagforening

Logo, Oslo Grafiske forening

31. mars 2011. Møte og Middag, 120 personer i Samfunnssalen

 

"Kan rapportere om et vellykket arrangement I Samfunnssalen.

Du kan bringe videre at alt var veldig bra fra start til mål.

Oppdekking, mat og all teknikk. Og veldig god oppfølging, med god kommunikasjon underveis.

Fint om du bringer dette videre til de som jobbet!"

Hilsen Adolf Larsen, Oslo Grafiske Fagforening

 

Haugnes Kompetanse

Haugnes Kompetanse - logo

26. januar 2011. Møte, 250 personer i Sal A

 

Tusen takk, for nok en fin opplevelse hos dere:-) Jeg er temmelig sikker på at dere har et godt arbeidsmiljø, for alle snakker med alle og det er mye latter mellom de ansatte – i tillegg til en positiv ”klart vi ordner det”-holdning.

Kristian Haugnes, daglig leder i Haugnes Kompetanse

 

Gress

Referanser_GRESSlogo

20. januar 2011. Event, 770 personer i Kongresshallen                 

       

"Hjertelig takk for en vel gjennomført GRESS-bankett nok en gang!

Vi er meget fornøyde med at alt fungerte så utrolig bra fra begynnelse til slutt; maten og vinen var helt utmerket, serveringen gikk strålende, logistikken gjennom hele kvelden var upåklagelig og sist, men ikke minst registreringen av gjestene ved ankomst til banketten.

Nok en gang, hjertelig takk for et utmerket arrangement, og vi håper å kunne gjøre bruk av deres tjenester ved en senere anledning."

Jan Muri, styreleder i GRESS-gruppen AS

 

Cerebral Parese-foreningen

Referanse, CP

14. januar 2011. Møte og 10 utstillere, 550 personer i Kongresshallen, foajeen og Forum

 

Konferansen på fredag var veldig vellykket med mange fornøyde deltakere. Hos dere går alt på skinner og det betyr alt for oss. Nede i foajeen, garderobe, renhold, servering, lunsj og tekniker. Alt er svært tilfredsstillende og alle er blide og hyggelige samtidig. Så du kan trygt gi alle en god tilbakemelding.

Vi hadde strevet med et så stort arrangement om ikke dere hadde vært så profesjonelle som dere er.

TUSEN TAKK! Vi sees til neste år.

Hilsen Randi Væhle Rodriguez, Cerebral Parese- foreningen

 

Dataforeningen

Referanser -  logo, Den Norske dataforeningen

22. november 2010. Møte og bankett, 175 personer i Kongresshallen

 

"Dataforeningen hadde utdeling av Rosingprisene 2010 på Oslo Kongressenter den 22.november. Det var et på alle måter vellykket arrangement. Senterets ansatte fulgte opp profesjonelt i forkant, med gode råd og var samtidig lyttende til våre behov for denne viktige kvelden.

Da dagen kom var alt på plass. Dyktig tekniker og gode servitører under ledelse av en svært tilstedeværende og profesjonell hovmester. En spesiell ros for veldig delikate og velsmakende tapas. Blant det absolutt beste i byen både på smak og presentasjon!"

Edgar Valdmanis, MBA Markedsdirektør i Den Norske Dataforening

  

Seminarpartner

Logo Seminarparter

30. april 2010. Event, 700 personer i Kongresshallen

 

"April 2010 hadde vi en stor vårfest med ca 750 personer tilstede på Oslo Kongressenter.

Både vår kunde og vi var meget fornøyde med arrangementet. Fin service fra første kontakt bra møter før arrangementet med hovmester teknikkere etc.

På selve dagen hadde vi tilgang til lokalene fra kl 14 vi hadde også tilgang til lokalene kvelden før for rigging av ekstra lys til begge scenene. Serveringen gikk meget bra og ikke minst raskt slik at alle fikk mat i løpet av kort tid den var også god.

Vi kan anbefale Oslo Kongressenter på det varmeste meget bra. Vårt firma har gjennomført mange hundre arrangementer over hele verden."

Per Alm, Zuper Entertainment / Seminarpartner Event.

  

Gyro Conference

Logo - Gyro

 

22. - 26. august 2010. T2010 Conference, 350 personer pr. dag i Sal A, Sal B+C, Auditoriet og Sal D. 19 utsillere i foajeen og Forum.


7. - 10. juli 2009. Norsk Psykologforening, 700 personer pr. dag i hele huset.

 

"Gyro Conference har i mange år hatt gleden av å samarbeide med Oslo Kongressenter. Vi har aviklet en rekke nasjonale- og internasjonale arrangementer i OKS og har alltid opplevd Mulighetenes arena som en effektiv, kompetent og hyggelig samarbeidspartner på vegne av våre mange oppdragsgivere. Med sin sentrale beliggenhet i Oslo sentrum utgjør OKS for oss også en naturlig enhet i et "konferanse-cluster" for de helt store arrangementer - der hvor det er nødvendig med mer enn en arena for gjennomføring."

Evy R. Børseth, Prosjektkoordinator Konferanser

 

Nordisk akademi for Osteopati

Referanse - NAO 

18. november 2010. Julebord, 85 personer i Sal D

 

Tusen takk for en flott kveld i går! Det hele overgikk alt av forventninger og arrangementet ble en suksess takket være dere!
Alt fra pynting til mat og personale var helt supert, og maken til service har jeg aldri vært borte i :) Thomas (verten) var eksemplarisk!!! Ekstra kreditt til han :)

Vi var tilsammen 86 til middag.

Mvh Ronja

 

Just Cruzin Production AS

Referanse - JCP

7. januar 2011. Event, 500 personer i Kongresshallen
28. januar 2010. Middag, 300 personer i Kongresshallen
15. januar 2010. Event, 600 personer i Kongresshallen

 

”Just Cruzin’ Production har ved flere anledninger hatt arrangementer på Oslo Kongressenter. Vi opplever at Oslo Kongressenter er et veldig godt alternativ for større arrangementer midt i hjerte av Oslo sentrum. Beliggenheten er god, og betjeningen er også veldig imøtekommende og behjelpelige. Vi har kunder som gjør årlige arrangementer på Oslo Kongressenter, noe som beviser vedvarende god service, fasiliteter, mat, drikke og ikke minst personale!

JCP kommer til å fortsette å bruke Oslo Kongressenter ved arrangementer i ulike størrelser i tiden som kommer, og ser frem til videre samarbeid!”

Morten Christiansen, prosjektleder i Just Cruzin’ Production.

  

Fagakademiet

referanse Fagakademiet, logo

”Oslo Kongressenter er vår foretrukne samarbeidspartner når vi planlegger kurs og konferanser i Oslo. De er profesjonelle og fleksible, og de leverer alltid meget god service.”

Ottar Mjelde, Fagakademiet  

 

Norsk Møteforum

Referanse - Norsk Møteforum

”Norsk Møteforum AS gjennomfører årlig flere Møteforum i Kongresshallen på Oslo Kongressenter.

Vi er svært fornøyde med servicen, fleksibiliteten og den positive innstillingen til de ansatte på Oslo Kongressenter. Her blir det ingen overraskelser, alt blir levert på en utmerket måte. Vi ser frem til å benytte deres tjenester videre.”

 Kristian Jakobsen, arrangementssjef i Norsk Møteforum AS

  

Hotellmegleren

Referanse - Hotellmegleren

”Hotellmegleren har hatt et nært samarbeid med Oslo Kongressenter (OKS) i mange år.

OKS er valgt som arrangementssted for og av mange av våre ulike oppdragsgivere, for både små og store arrangementer, og vi vet at vi kan stole på at våre kunder blir tatt godt hånd om av profesjonelle medarbeidere på OKS. Informasjon og oppfølging er punktlig og hva gjelder teknisk gjennomføring av arrangement viser OKS gang på gang at de leverer som bestilt og gjerne bedre.

Hotellmegleren anbefaler gjerne Oslo Kongressenter for både små og store konferanser, møter og kongresser.”

Anne-Mari Hernes, Hotellmegler – Partner

  

Confex

Referanse - Confex

”Confex Group AS er Skandinavias ledende utvikler og leverandør av åpne kurs og konferanser. Vi bruker Oslo Kongressenter som en preferert samarbeidspartner når vi arrangerer våre kurs og konferanser.

Samarbeidet med Oslo Kongressenter har vi hatt i mange år og er veldig fornøyd med at vi alltid blir møtt med profesjonalitet og serviceminded personale. Confex er avhengige av å ha en samarbeidspartner som Oslo Kongressenter, som vi alltid har full tillitt til.”

Lisa Nordblom, arrangementssjef i Confex Norge AS

  

Norske Idrettsleder-Veteraner

Referanse - Norske Idrettsveteraner

”Jeg vil gjerne få takke for et utmerket samarbeid under forberedelsene og den praktiske gjennomføring av årsmøtet og middagen.

Den positive og smidige holdning vi ble møtt med av alle vi kom i kontakt med både før og under årsmøtet var virkelig bemerkelsesverdig!!

Tusen takk til restaurantsjef, hovmester, tekniker og restaurantpersonalet.”

Bjørn Bogerud, Viseformann og toastmaster i Norske Idrettsleder-Veteraner

  

Microsoft Norge

Referanse - Microsoft

”Microsoft Norge gjennomfører årlig flere arrangementer hos Oslo Kongressenter. Når man inviterer mer enn 1000 mennesker er det viktig at alt fungerer, helt ned til minste detalj. Når dørene åpnes og deltakerne ankommer må alt gå på skinner – man får kun én sjanse! De ansatte på OKS er en viktig suksessfaktor for oss. De er alltid godt forberedt når vi kommer”.

Helene T. Clementsen, Microsoft Norway AS

  

Iss Facility Services

Referanse - ISS

" Takk for et strålende arrangement!", "Årets LOS-samling ble en dundrende suksess!"

Gry Borge, ISS Facility Services AS

  

IBM Norge

Referanse - IBM

”Tusen takk for oss den 25. januar! Det var en stor aften og alt var veldig fint servert & håndtert fra deres side!!”

 Anne C. Taranger Gjestdahl, IBM Norge

  

Høgskolen i Vestfold

Referanse - Høgskolen i Vestfold

”Høgskolen i Vestfold har i flere år samarbeidet med Oslo Kongressenter. Vi har hatt behov for undervisningslokaler av ulik størrelse og med ulike oppsett. Dette samarbeidet har fungert veldig bra, og vi har vært helt avhengige av den profesjonaliteten og erfaringen som Oslo Kongressenter innehar. Dette har gjort at uforutsette hendelser har blitt håndtert på en smidig måte for alle parter.

Vi har hatt en kontaktperson som vi har forholdt oss til. Det har vært en stor fordel for oss, da dette har gjort det enkelt og fleksibelt med booking og endringer, og det er veldig betryggende med noen som har full kontroll på det praktiske rundt undervisningsdagene. Høgskolen i Vestfold er veldig fornøyde med samarbeidet.”

Geir Hovland, konsulent i Høgskolen i Vestfold (Avdeling for samfunnsfag)

 

Her finner du oss:

Klikk her for kart

Velkommen til en frokost utenom det vanlige!

Den 10. september er det endelig tid for årets kuleste frokost- opplevelse. Vi har lyst til å gi våre kunder noen smakebiter fra neste års Matfest, samtidig som en av Skandinavias mest inspirerende foredragsholdere inntar scenen. Les mer

Nyheter:

8.5.2014:
Vi pusser opp videre!
I sommer skal vi gi Kongresshallen (Sal B+C) et ordentlig løft hva gjelder lys og tekniske muligheter...

Kommende arrangementer: